عصمت کبرایی و زهرا شده نامت

تا ابد الدَهر منم عبد و غلامت


مریم و آسیه کنیزان تو بی بی

عالم و آدم همه محتاج طعامت


حضرت مادر به تو وابسته ترم

عمریه بی بی سایه داری رو سرم


سوره ی کوثر تویی ناموس خدا

من به غلامیِ شما مفتخرم


تا به ابد حیدری یم ، ممنون از این مرحمت مادری ام

سینه زن فاطمه ام ، شکر خدا لایق این نوکری ام


... فاطمه اُم الحسنین ، فاطمه اُم الحسنین ...


اسم تورو بردم و هوشم زِ سرم رفت

دونه ی الماس از این چشم ترم رفت


باز شب جمعه من و باز دل بیقراری

این دل مجنون دوباره سمت حرم رفت


نقشِ به روی علمت چیز دیگه ست

لطف و عطا و کرمت چیز دیگه ست


صحن تو والله چه هوائیم میکنه

حال و هوای حرمت چیز دیگه ست


وقف توئه اشک چشام ، این تویی که آقا فقط موندی برام

حاجت قلبی منه مرگمو توی روضه از خدا میخوام


... مولا حسین روحی فداک ، مولا حسین روحی فداک ...


اسم تو ورد لب و در شورم و شِینم

سینه زن هیئت بین الحرمینم


دست من از پرچم تو واشدنی نیست

نون و نمک خورده ی اربابم حسینم


سینه زناتو خیلی دوس دارم حسین

گریه کناتو خیلی دوس دارم حسین


حال و هوامو که تو بهتر میدونی

کرب و بلاتو خیلی دوس دارم حسین


روی لبا زمزمه ای ، میوه ی قلب علی و فاطمه ای

ما همگی رعیت تو اما شما امام حسین همه ای


... أنت حسین روحی فداک ، أنت حسین روحی فداک ...