سقا و میر لشکرم

ای نور دیده ی ترم

بی تو باید چجوری من حرم برم


صد موج حیا تو دریای نگاهت بود

وقتی اومدم رقیه چشم به راهت بود


پاشو خیمه ها نداره امنیت بی تو

میرن بچه ها اسیری عاقبت بی تو


ای مِهر و ماه من

پاشو باید یکی باشه همراه من

کی بهتر از تو ای غیرت الله من


برادرم ، برادرم ، برادرم

ای یار مَهجبین


بلند شو گریه های حسینو ببین

پاشو تا که نَمونه علم رو زمین


برادرم ، برادرم ، برادرم

... آه و واویلتا ، واویلتا واویلتا واویلتا ...


تو خیمه منتظر همه

تا که بیای از علقمه

چی دیدی که فقط میگی یا فاطمه


این باید بوی حبیبه ی رسول باشه

عباسم داداش زیارتت قبول باشه


داره علقمه شمیم یاس و نیلوفر

چشمات بسته و سرت رو دامن مادر


ای ساقیِ رشید

نمیشه ای برادر ازت دل برید

بدون تو اُمیدم شده نااُمید


برادرم ، برادرم ، برادرم


هـستم سینه زنت

کنار این دو دست جدا از تنت

به قربون اون اَدرک اَخا گفتنت


برادرم ، برادرم ، برادرم

... آه و واویلتا ، واویلتا واویلتا واویلتا ...


غوغا تو کربلا شده

فرق سرت دوتا شده

پیوستگی ابروهات جدا شده


تو این بی کسی نصیب من شده داغت

پشت من شکست کمرشکن شده داغت


ای جانِ حسین عزیز برادر زینب

دلشوره دارم برای معجر زینب


بی پروا میشنو

تو میری و اینا بی حیا میشنو

واویلا راهی خیمه ها میشنو


برادرم ، برادرم ، برادرم

میلرزه دست و پام


میرم بگم با بُغضی که هست تو صدام

برا اسیری آماده شَن بچه هام


برادرم ، برادرم ، برادرم

... آه و واویلتا ، واویلتا واویلتا واویلتا .




دریافت