بند اول


به شوق دیدنه تو

روزامو می شمارم

هر ثانیه هر لحظه

اسم تورو می یارم


من ازخدا میدونی

تنها ظهورو میخوام

میونه این سیاهی

چشمه ی نورو میخوام




بیا اب و جارو شده شهر و کوچه ها 


بیا پا بزار روی چشمای خیس ما 


🌹بیا اقا بیا🌹


____________________


بند دوم


قلبم تو سینه تنگه

اه من اتشینه 

ترسم اینه بمیرم

چشمام تورو نبینه


هر صبح جمعه اقا

دیده به رات نشستم

اسم تورو میخونم 

با این دله شکستم



بیا نداره دلامون دیگه صبرو قراری

بیا تو که درمونه قلبای مضطر مایی 


🌹بیا آقا بیا🌹


___________________


بند سوم


از هجر و دوریه تو

لبریز درد و آهم


دیدی من و همیشه

که مشغوله گناهم 


شرمنده هستم اقا

شرمنده ی تو هستم



تو بی کسی تو تنها

بودی گرفتی دستم 




آقا/به خدا که بی تو خیلی بی کسم

آقا/میدونم یه روزی به تو میرسم


🌹بیا اقا بیا🌹


____________________


بند چهارم



چشام زخجلت آقا

همیشه خیسه آبه

دعا کنی اگر تو 

می دونم مستجابه 


با دست خالی هستم

تو کردی ظرفمو پر

با چه زبونی آقا

ازت کنم تشکر


آقا/به خدا که بی تو خیلی بی کسم

آقا/میدونم یه روزی به تو میرسم


🌹بیا اقا بیا🌹