ای روشنی بخش شب تارم کجایی گل نرگس
با اشک چشمم غصه میبارم کجایی گل نرگس

گل نرگس دردت به جونم مهربونم مهربونم
معلوم که نیست زنده بمونم مهربونم مهربونم
روتو ببینم تا جوونم مهربونم مهربونم
گل نرگس دردت به جونم مهربونم مهربونم

این جمعه هم اومد و رفتش باز نبودم من کنارت
شاید میخوای بفهمم اینو که نمیام من به کارت

یا بن الحسن کجایی من اومدم گدایی

من خودمو به تو سپردم کی میایی گل نرگس
خیلی براتو غصه خوردم کی میایی گل نرگس

کی میگذری از این حوالی آقاجونم آقاجونم
باز اومدم با دست خالی آقاجونم آقاجونم
برام دیگه نمونده حالی آقاجونم آقا جونم

تو اگه دست رو سیاهاتو نگیری کی بگیره
دستای این عاشقو شیداتو نگیری کی بگیره

صاحب زمان امیرم من بی شما می میرم

سنگین شده بار گناهم خوب میدونم گل نرگس
پیش تو خیلی رو سیاهم خوب میدونم گل نرگس

دلتو با گناه شکستم خوب می دونم خوب می دونم
رو خوبیات چشامو بستم خوب می دونم خوب می دونم
پیش شما رو شده دستم خوب می دونم خوب می دونم

هر بار که من توبه شکستم تو خریدی آبرومو
ببین چجوری بغض و اشکم بسته راه این گلومو

من بی کس و غریبم آقا تویی حبیبم
یا بن الحسن کجایی مردم ازاین جدایی