از تو آسمون چشات یه ستاره افتاده
بمیره زینب نفسات به شماره افتاده
ز ضربه ی دست عدو گوشواره افتاده
 
بمیرم برا نفس نفس زدن تو
بمیرم برا زخمای روی تن تو
بمیرم پرخون شده پیراهن تو
 
 
زھرا تنھا با یک لشکر واویلا
مانده بین دیوار و در واویلا
 
ازتو آسمون چشات یه ستاره افتاده
بمیره زینب نفسات به شماره افتاده
ز ضربه ی دست عدو گوشواره افتاده
 
بمیرم برا نفس نفس زدن تو
بمیرم برا زخمای روی تن تو
بمیرم پرخون شده پیراهن تو
 
کوچه ھیزم آتش مادر واویلا
مانده بین دیوار و در واویلا
 
مگه یادم میره من بودم و یه گل پرپر
مگه یادم میره خونابه ی بال کبوتر
مگه یادم میره زخم روی بازوی مادر
 
زھرا تنھا با یک لشکر واویلا
مانده بین دیوار و در واویلا
 
منو بزنید مادرمو نزنید
 
زھرا تنھا با یک لشکر واویلا
مانده بین دیوار و در واویلا
 
شکسته از ضرب غلاف بازوان تو مادر
چه گویم از آتش و از گیسوان تو مادر
چه گویم از ضرب در و استخوان تو مادر
 
الھی بمیرم برا زخمای پھلوت
نبینم جای دست عدو روی ابروت
نبینم بابا جون داره میسازه تابوت
 
مگه یادم میره من بودم و کوچه ی غم ھا
مگه یادم میره دست کسی که میره بالا
مگه یادم میره روی زمین چادر زھرا
 
زھرا تنھا با یک لشکر واویلا
مانده بین دیوار و در واویلا
 
مگه یادم میره من بودم و یه گل پرپر
مگه یادم میره خونابه ی بال کبوتر
مگه یادم میره زخم روی بازوی مادر